Koncert Sylwestrowy w Muzycznym...

15:14

Przecudowny.
Bałam się żartów w pierwszej części ale wyszło tak fajnie, że nie było czego.
Nigdy wcześnie nie byłam na Koncercie Sylwestrowym - primo drogie bilety, secundo w zeszłych latach z powodu remontu było w Gdynia Arena - ale wydaje mi się, że albo na Korwinaliach - czyli koncertowi poświęconemu śp. Dyrektorowi - albo na którymś innym koncercie był motyw z krzyczeniem haseł do Artystów..

Aleksy Perski jak zawsze dał radę jako konferansjer, a zespół był tak przygotowany... My naprawdę mamy najlepszy, najbardziej zgrany i profesjonalny zespół..

Jako że bilety drogie poszłam sama, w Sylwestra na 18. Połowa centrum była już zamknięta, światła ze sceny już dawały po oczach, śnieg już się topił, więc trzeba było szybko zakasać spódnicę i biec na obcasach do Teatru. Trzeci rząd to cud, miód i orzeszki, a towarzystwo, które dobrze na biletach zobaczyło, że to parter a nie balkon - a ludzie potrafią się wykłócać, że mają miejsce w 3 rzędzie...ale na balkonie..., zacne. Starsi państwo, eleganccy, opowiadali o Lalce i Chłopach do znajomych, tak że musiałam się wtrącić, a oni zaprosili mnie do swojego towarzystwa w czasie przerwy - tym razem szampan, czyli moja tradycja 'białego wina', był za darmo ;-)

Sam koncert, jak już wspomniałam  - przegenialny. Tylko przecierałam oczy ze zdumienia ile razy zespół się przebierał. Ile rekwizytów wykorzystali. Jakie głosy mają ci ludzie. Niesamowite.
Ania Maria Urbanowska która śpiewała i grała Ta mała piła dziś - Anię i Artura Guzę warto zobaczyć w Tuwimie dla dorosłych na Scenie Kameralnej.
Świetny cały zespół w medleyu z Zakazanych piosenek.
Renia Gosławska jako Meluzyna.
Maja Gadzińska jako Celine Dion w Titanicu.
7 wspaniałych w Rawhide.
4 wspaniałych w Pieśni Muszkieterów.
Świetne choreografie, zwłaszcza w Be italian.

No cud, miód i orzeszki.
Warto wydać te pieniądze, by zobaczyć jak tańczą w koło drzewa i jak zespół daje czadu przy interpretacji Czterdzieści lat minęło.
A Kasia Wojasińska daje klapsy.
;-)
W końcu to Rewia Filmowa. Gdyniawood i Telependolino !


AAA, jutro o 10.30 w Jedynce drugi akt Chłopów ze świetnymi Rafałem Ostrowskim i Bernardem Szycem. Kto ma owce, ten ma co chce! :D

Czytaj też:

0 komentarze

Archiwum bloga