Shrek na Dragonie

17:28

W ten weekend zostaną zagrane ostatnie spektakle Shreka,z tej okazji - trochę nagięłam prawdę, że pierwszym spektaklem była Lalka. Owszem, w Muzycznym i cały spektakl to była Lalka, ale pierwsze piosenki które słyszałam na żywo, były ze Shreka. W czasie Parady Żaglowców 5 września 2011 roku na statku Dragon.



Byłam wolontariuszką miejską przez parę wakacji. W tym na Zlocie Żaglowców 2011 w centrum prasowym w Szkole Morskiej gdzieś na Nabrzeżu. Centrum Dowdzenia :3


I na koniec Zlotu wpuszczałyśmy gości na statek Dragon, by mogli z morza oglądać paradę. Wpuściłyśmy grupę ładnie ubranych ludzi w garniturach, długich sukienkach, by skapnąć się później że to aktorzy Muzycznego.. to było moje pierwsze spotkanie z nimi :) Dla odmiany, ja byłam ubrana tak..
(oh, oglądanie stateczków z góry Sea Towers, wpuszczałyśmy dziennikarzy na górę..:))

I w czasie parady, gdy kolejne statki podpływały, nagle na górę wszedł Dyrektor Korwin i zapowiedział że goście Dragona będa mieli okazję posłuchać piosenek z nowego musicalu Shreka, którego premiera miała nastąpić za parę tygodni.
I tak było.







Oh. Ciężko będzie żegnać Shreka.

Czytaj też:

0 komentarze

Archiwum bloga