Très très court: 27

08:15

Bloga zaczęłam pisać, bo lubię pisać, ale oprócz tego jestem typową jedynaczką i lubię jak się na mnie zwraca uwagę, jak się mnie słucha/czyta. Hej, zdrowy egoizm nie jest zły!

Nie jest tak zwykle, potrafię ustąpić miejsca, nawet wszyscy mówią że za bardzo idę niektórym na rękę, że powinnam popracować nad asertywnością. Więc nie mam tak że narzucam się mocno i wszystko musi być o mnie. 
Ale czasami można, prawda? Czasami to nie jest złe.

A dzisiaj to w ogóle już nie. Dzisiaj są moje urodziny. I w ten jeden dzień będę przypominać ludziom żeby składali życzenia, bo nawet te wymuszone są miłe. A co. 
Dziś jest mój dzień, który minie zdecydowanie za szybko. 


Ps. Na Notra jednak idę nie dziś, a w niedziele. Dziś jednak znajomi ważniejsi. Większość - ci z internetow. Czyli ci najlepsi 💙


Czytaj też:

0 komentarze

Archiwum bloga