Très très court: merci, thank you, grazie

09:54

Chyba naprawdę większość ludzi nie zdaje sobie sprawy z tego, jak ważne jest słowo dziękuję. Pisałam już o tym, ale od tamtego momentu dostałam wiadomość taką, że uśmiech nie schodził mi pół tygodnia, i uśmiecham się do monitora jak wracam do niej. A wystarczyło tylko słowo "dzięki".

Tak samo też chciałam wczoraj podziękować za spektakl, myślałam, że da się osobiście za Być jak Charlie Chaplin, drugi raz się pozachwycać nad talentem Mateusza. No nie udało się, nawet mimo tego, że bardzo chciałyśmy. Ale można było napisać na facebooku. Kciuk w górę dał mi znać, że zostało przyjęte. 

A, i dobrze było wrócić do MDK Rumia, gdzie przez parę lat mój dziadek był stróżem nocnym. Znałam dobrze ten domek, 12 lat temu byliśmy tam w Nowy Rok.. 

Czytaj też:

0 komentarze

Archiwum bloga