2016...

17:35

..zaczal sie jak w zeszlym roku w Gdansku, ale to nie oznacza, ze tam spedze caly rok. Zeszly rok tez tam zaczelam, a co zdominowalo moj rok?

Jeden Plock ktory wyglada jak Miasto, a reszta, w tym slynne juz selfie - Gdynia.
Teraz jeszcze na Insta musze dodac kilka fot z Paryzewa, w ktorym bylam przed Swietami, ale reszta bedzie Gdynia. Zdecydowanie. Tym najlepszym miastem ever.

Ktore w tym roku, za miesiac i 8 dni, bedzie obchodzic 90 lat! Moje mlode Miasto bedzie ciut starsze juz, ale i tak, 90 lat? Dama! Z Morza i Marzen. Na Koncercie Sylwestrowym zespol Muzycznego zaprezentowal piosenke pod jakze zaskakujacym tytulem Gdynia'90. Fajny tekst: 'Budujemy wytrwale,rosnie Miasto ku chwale zeby siegac wciaz wyzej i dalej..!' I oby tak bylo! Wiecej o urodzinach i wiecej o tej piosence - w lutym. A dokladnie : 10 Lutego!

We wrzesniu bedzie tez o wydarzeniu, z ktorego piosenki sluchalam tez na Koncercie Sylwestrowym. Panie siedzace obok mnie serdecznie przepraszam za moje bycie typowa fangirl, pana Tomasza Wiecka za wiadomosc tez, ALE SLYSZALAM BELLE PO POLSKU. Moj kochany Muzyczny dostal prawa do Notre Dame - ale to juz chyba mowilam... - i na Koncercie Sylwestrowym zaprezentowali Belle. I omamusiuomamusiuomamusiu jak ja sie nie moge doczekac!!! Jest dobrze, tyle moge powiedziec. Jesli rzeczywiscie zaprezentowali casting, to oj, sie bedzie dzialo! Swietny Frollo bedzie. Quasimodo tez. i Pheobus tez. Ojejojejej, wrzesniu, chodz do mnie.

Jeszcze na moment wracajac w przeszlosc: koncert Zaz byl przenaj, a moje urodziny, ktore wyprawilam w tym roku w Nonsensie (najlepszym, cudownym) - rozwalily system. Ludzie z Internetow sa najlepsi, amen alleluja. Owszem, nie wszyscy, i nie kazda przyjazn jest trwala, ale mam szczescie i dzieki Bogu, ze kilkoro ludzi ktorych znam z Internetow jest tak cudownych, ze impreza byla naj. Jeszcze raz dzieki Marzena,,AniaMaciu, Beata,Basia, Artur, Mariusz, Krzysiek, Patryk no i dwom nieinternetowym Dorocie i Ani. Dzieki Wam ten rok tez byl fajny <3

Czytaj też:

0 komentarze

Archiwum bloga