W moim mieście pachnie listopadem...

18:26

…tak, znowu to, bo to juz 5 lat. 5 lat temu zalozylam KOLEJNY w mojej ‘karierze’ internetowej blog.

MaGdynia przetrwala chyba najdluzej. Chociaz blog na livejournalu nadal istnieje.. I moi-margotana dlugo zyloo. No ale MaGdynia przetrwala bez jakichs bardzo dlugich przerw.

Blog przez 5 lat leciutko (bardzooo) sie zmienil. Od poczatku pisalam o teatrze, ale teraz w tej chwili juz tak srednio pisze o Miescie. A Miasto bardzo kocham nadal. No bo jak mozna nie kochac?

Ale w ciagu 5 lat moje wyjscia do teatru zwiekszyly sie niesamowicie. Ale zdarzyl sie TEN spektakl. 

Ale uwaga, kontrowersyjna opinia, kolejna, ktorej myslalam ze nigdy nie napisze, ktora troche juz napisalam: dobrze ze Noter schodzi. Noter bardzo bardzo dlugo sprawial mi duzo radosci, ale jesli cos sprawia duzo radosci i jest wazne w zyciu – w pewnym momencie tez zaczyna sprawiac duzo innych emocji. Tak, przyznaje – z Notrem, a potem z polskim Notrem, zwiazalam sie tak emocjonalnie, ze kazda nawet mala ‘afera’, news, mnie poruszalo mocno. Czy mozna byc zazdrosnym o spektakl? Okazuje sie, ze tak. 

Noter dal mi wiecej niz moglam sie spodziewac, zamieszal, ale i wyzwolil we mnie emocje, ktorych nie chcialam czuc. Do  Teraz tez widze, ze set Notra sie zaczal, a mna z powrotem targaja emocje. 26 spektakli wystarczy by sie zwiazac. Ba, czasami wystarcza 4. Herspreja juz kocham calym sercem. Tak jak Krakowiakow. A Noter – Noter zawsze byl TYM spektaklem. Czy w wersji francuskiej, czy polskiej.

Pozegnalam sie w marcu- mialam perfekcyjna obsade, potem okazja czy obsada perfekcyjna sie nie zdarzyla – mialabym byc drugiego ale sprzedalam bilet – ale mimo wszystkiego co wlasnie napisalam – bedzie mi ciezko nie byc w teatrze a potem zyc w Gdyni, w ktorym juz set Notra sie nie zdarzy. 

Bo jestem I bede na zawsze wdzieczna teatrowi, spektaklowi, obsadzie, tancerzom, chorowi, ludziom ktorym poznalam dzieki Notrowi, za to ze sie zdarzylo. 

Z blogiem – strona na facebooku, na ktorej czesciej jestem – sie nie zegnam. Chociaz ‘przez’ Notra duzo sie tez zdarzylo dla MaGdynia..

Czytaj też:

0 komentarze

Archiwum bloga