Nie chce marudzic na to Moje Miasto...

15:33

...Ale czasami naprawde mam ochote porzadnie potrzasnac wlodarzami Miasta ktorzy nie widza ze niektore decyzje (np. ta od doplacaniu do serialu ktorego nikt nie bedzie ogladal, a w takim Paryzu to filmowcy PLACA miastu zeby to moglo wystapic w filmie! a czym sie rozni Paryz od Gdyni? <tym, ze w Paryzu jestem tylko dwa razy do roku 'na zakupy swiateczne bede', a w Gdyni reszte roku> NICZYM.) nie podobaja sie mieszkancom. A tacy turysci to tlumnie nie przyjada bo serial. No nie. Juz pal licho ta kasa wydana na te Sylwestry, Openery - aaa, nienawidze festiwalowiczow, nie mozna przejsc spokojnie centrum z pracy na silownie i z silowni do domu bo biegaja w tych opaskach i potracaja ludzi prawie jak rowerzysci! - RedBulle, bo wtedy przynajmniej turysci przyjezdzaja, zachwycaja sie miastem i zostawiaja kase w sklepach, kawiarniach i Swietojanska przynajmniej zyje. A tak co? Zobacze Sea Towers i od razu uciekna od telewizora :P No dobra, zachwyca sie plaza, ale na wakacje - przyszle, no bo juz nie te - pojada do Hiszpanii. No nie. Nie zgadzam sie na doplacanie z mojej kieszeni - bo ja mieszkam i pracuje i wydaje kase na to Moje Miasto - kasy na serial w TVN. Nie. Kolejka na Kamienna Gore tez slabym pomyslem jest - nie slyszalam zeby jeszcze ktos z wysilku wchodzac 96 metrow w gore zginal... - ale juz pal licho to.

No.
To zeby nie bylo ze ja tak zwykle slodze Miastu. Kocham, uwielbiam, i tak twierdze ze tu jest Najlepiej...


I miasto mowi Dzien dobry...

A photo posted by Gosia Pietrzak (@margotana) on
I Teatr Miejski ma Scene Letnia z widokiem na morze i to jest naprawde mega cudownie genialne wpytke
I mozna wyjsc w czasie przerwy na lunch na kawe i zostac wywianym... i wlosy roztrzepane sie zrobia...przez wiatr od morza...
A photo posted by Gosia Pietrzak (@margotana) on
Ale widze jego wady. Czasami :3

Czytaj też:

0 komentarze

Archiwum bloga